just can't make sense of a all, it's like my mind is gone.

hängde lite med klassen idag och planerade lite inför studenten. jävla rockstars är vi. imorgon vankas det klassfest och jag är så himla taggad! efter alla planer var gjorda lunchade jag på stan med catrin. coffee lounge och varma mackor är våran grej.


hann även in på jobbet och planera lite med gun som ska sminka mig till balen. sprang in på polishuset och pratade lite om en eventuell anmälan också, men tydligen måste man gå den långa vägen även här. ska ta tag i det imorgon.

ikväll blir det lugnt. hörde att det var gratis inträde för alla tjejer på slick ikväll, men vet inte om jag pallar tvådagars. har dessutom ingen att gå med tror ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0