tisdag 31.5.2011

vaknade med världens största ögonlock, och hoppades på en allergireaktion snarare än ögoninflammation, med tanke på balen imorn. tog lite droppar och det blev faktiskt mycket bättre. åkte och hämtade elin och jenny och drog ut till forsbacka och gävle vsk, för att hänga lite med klassen. några åkte vattenskidor, andra bara stekte och vissa åkte ring. jag och petra gjorde det sistnämnda. tappade greppet och slog några kullerbyttor på vattenytan (lite á la jesus gång på vatten) innan jag slog ner med världens magplask. kan tänka mig att det såg ut ungefär som att en jätte kastade macka, med mig som sten. därigenom tog jag årets första dopp. 16 grader i vattnet. svinigt kallt. men fett kul.

stekte med brudar sen, fixade naglar och pratade inför morgondagen. vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till, men det får så lov att ordna sig. nu ska jag kika på resten av desperate, sen ska jag sova. är helt slut efter en dag i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0