sju sorger och åtta bedrövelser sen, så länge sen.

för 787 dagar sedan spelade jag en fotbollsmatch på strömvallen. för 787 dagar sedan klev jag rejält snett och i 787 dagar har jag haft ont i min högerfot. idag, efter 787 dagar, tre slätröngten och två mr, har man kommit fram till att jag slet av två ledband vid "olyckan". helt fantastiskt. läkta skador på två av mina ledband var alltså vad man hittade på senaste röngtenbilderna. hur i hela fridens dar kan det ta 787 dagar och fem röntgenomgångar för att hitta detta? enastående sjukvård vi har i det här landet...
så nu kan det bli bättre med tiden, har man otur så blir det inte det. ledband var tydligen jäkligt tricky. men dom skulle så klart hålla sina tummar för att det blir bättre för mig. stort tack, det gör det hela otroligt mycket bättre...

Kommentarer
Postat av: Rantanen

Beklagligt, förstår dig verkligen, 5 år 6 månader sedan jag skadade mig första gången, 1 operation och otaliga timmar med rehab...domen, jag behöver operera mig igen

2011-05-14 @ 02:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0