may 1st

kan inte fatta att det redan är maj. snart kommer sommaren, och om precis en månad har vi bal. och sen ska vi ta studenten. helt sinnessjukt. jag är för liten för att sluta skolan. tiden springer iväg när man har roligt. för det här året har verkligen blivit så himla bra hittills. jag är så glad och känner att allt verkligen kommer att ordna sig, att allt äntligen går min väg igen.

firade iallafall valborg igår med min finafina catrin, och ett gäng andra brudar. vansinnigt roligt, och kvällen avslutades på slicken där vi dansade så att svetten rann. världens bästa valborg. jag har otroligt härliga vänner, och ni får mig att må så bra, och jag är otroligt tacksam. även om jag är skitdålig på att visa det. efter förra årets otroligt långdragna svacka är jag äntligen på rätt spår igen. tack vare er

Kommentarer
Postat av: catrin

tack själv för en jättehärlig kväll! love youuuuuuuuuuuuuuuuuuu <3

2011-05-02 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0