jag kommer, jag är nästan där.

skolan is killing me!!!! har prov imorgon, ett antingen måste-mvg-prov nu, om jag failar så har jag en måste-mvg-uppsats att skriva för att få det mvg som slutbetyg. vidrig ångest.
tur att det bara är 20 skoldagar kvar. om man räknar med helger och studentveckan är det 38 dagar kvar tills jag får springa ut för borgarskolans trappor och vråla av lycka. tills vidare blir nog bloggen lidande. har tre prov kvar innan allt är över, och en hel del inlämningar som jag har missat. men det är snart slut. 25e sätts betygen och på väg hem då tänker jag slå ett par kullerbyttor och peka finger åt skolan.

nu måste jag plugga in hjärnan, nerver och immunförsvar. och be för ett mvg imorgon,
just to take the pressure off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0