crap vol. 2.

jag klarade fredagensprov med om dom där jäkla indianerna med god marginal. hur tråkigt det än var så satte sig tillräckligt mycket för att ge mig ett mvg i historia b iallafall.
dagens svärord är dinosaurier. en 3-8 sidor lång uppsats om varför dinosaurierna dog. vansinnigt ointressant och vidrigt tråkigt. har än så länge bara skrapat ihop en sida, och den ska vara klar ikväll. det bara är så, det har jag bestämt (egentligen hade den deadline 25/3, men det sket ju sig).

och min tidsplanering sket sig ju ganska grovt i överlag, reportaget är klart och vetenskapliga blir ikväll, men har fortfarande PA:t kvar... vilket jag dessutom ska presentera på engelskan imorgon. livet leker. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0