when nothing ever seems to make sense, you put your dancing shoes on.

hade lite girlsnight här igår, för att fira min födelsedag. kinesmat, ölspel, skratt och ännu mer skratt. en hel del alkohol också. otroligt fin kväll måste jag säga. jag hade fantastiskt roligt. jag elin och jullanpullan avslutade på slicken där vi skakade till stängning. vi hade superkul! men det var synd att det blev som det blev och att inte alla kom in på krogen. i övrigt måste jag bara säga tack tjejer, för en jättehärlig kväll! ni är bäst ♥

fick superfina blommor, och en jättemysig major jättekopp och supergott te av mina fina. fick dessutom drömmen i form utav ett litet, (läs; STORT), paket! mina efterlängtade, älsklingsskor som väckt mitt ha-begär till ny nivå! zhob från nelly.com, lovelovelove.

totally fabulous!

idag har dagen bestått av sängläge, chinese leftovers och chips. inte för att jag alls har mått dåligt, men jäklar i min lilla låda vad trött jag varit idag! skyller på att man fick en timme mindre inatt då det slog över till sommartid. finally. nu är det ta mig tusan vår!

Kommentarer
Postat av: eliiiin

det var super kul! :D lär vi göra igen <3

2011-03-27 @ 20:25:44
URL: http://elinbrodin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0