vi drar till fjällen.

long time, no see. har blivit asdålig på det här med blogg. funderar på om det är dags för nytt, ny design oså, eller om det är dags att lägga ner. får se, ska fundera på saken.

har knappast hänt nåt sen sist, men jag har iallafall fått bihåleinflammation igen och ska alltså äta 2x3 penicillinpiller om dagen, i 10 dagar... hoppas på att förkylningen ger med sig på riktigt nu. igår tog jag och malin vårt pick och pack ch styrde upp till idre, stugan och resten av familjen. ska ha en riktigt mysig helg. skidor och bastu idag, skoter och badtunna imorgon, på söndag blir det hemfärd med stopp i sågmyra på vägen hem. kommer förmodligen inte skriva så mycket mer den här helgen, eftersom mitt trådlösa internet har superkass täckning. hörs när jag är hemma igen, nu ska vi ut i backarna :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0