tuesday's grey and wednesday too.

fyra dagar sedan jag bloggade sist. har inte alls haft nåt att dela med mig av. har bl.a. spenderat tid med fina vänner och haft en riktig egodag. vecka 9 equals sportlov, equals jobb. sista sportlovet i mitt liv, och jag jobbar. bittersweet. har dessutom dragit på mig nån dunderförkylning och jag är så himla krasslig att jag nästan tror mig ligga på min dödsbädd. svårt att avgöra hur pass sjuk jag är, orkar jag verkligen en hel dag? men å andra sidan, har jag råd att stanna hemma? tough call.

annars då... vet inte?
har fortfarande inte sett till blomman till studentmössan, och inte heller min studentklänning, trots att båda skulle kommit förra veckan.
är vidrigt sugen på zumba, men mår som sagt som en påse skit.
beställde min balklänning igår, så nu är det bara att hoppas på att den passar. skulle ta ca två veckor.
önskar att jag vore gjord av pengar just nu. fel att åka utomlands liksom.

risig dag, inget av intresse. ber om ursäkt. typ. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0