stockholm

idag har varit en otroligt lång dag. upp med tuppen och träna med nichlas, som för övrigt gav mig träningsförbud pga att foten blivit sämre igen (crapppy), sen packa med sig alla kläder man ägde och pysa ner till huvudstaden för ett (iskallt) besök på råsunda. em-kval fotboll, sverige-moldavien. (tänkte att alla visste det liksom, men här kommer man hem och säger "ja sverige vann iallafall, men det kanske du visste redan", syster ser ut som ett frågetecken. "ja jag åkte ju till sthlm för att gå på em-kval...", svaret blev "men JAHAAAAA! ...... ... .. i vadå?")

hann med en vända på stan och tidig middag på pizza hut. fick med mig mina älskade hilfiger-skor hem. har letat igenom hela gävle efter dem utan framgång, men kommer till sthlm och får sista paret från åhléns. ibland ska man ha flyt. kan visa dem imorn. nu är det läggdags! puss

Kommentarer
Postat av: matilda

bra att du hittade dom! så slipper jag ha dåligt samvete, ehehe. pusss

2011-03-30 @ 10:42:43
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0