i've got some news for u, fembots have feelings too.

torsdag och jag har härmed jobbat klart för denna vecka. blev tvungen att gå tidigare idag eftersom jag börjar känna mig sämre igen. skuttade in på apoteket och köpte nässpray, men var även in på life och köpte en vattenkanna för näsan. kan vara det fulaste jag provat i hela mitt liv, men att skölja näsan fungerar verkligen! extremt lätt att dra en kallsup dock, men när man får in rätta knicken så funkar det helt ok. lätt värt att prova. läste lite om det på internet, och tydligen ska det vara superbra för allergier nu när det snart blir pollentider, man ska bli mindre mottaglig för förkylningar, man ska snarka mindre och sova bättre om man använder den regelbundet. just nu håller jag mest tummarna för att den ska bota min förkylning. vi får se hur det går liksom...
nosebuddy heter den visst, om någon av er tappra läsare får för er att prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0