you make me wanna loose control

noll aktivitet här. har haft en hel del för mig sedan sist.

gått på bal (från vilken jag har otroligt svårt att hitta fina bilder)


• lunchat på ikea med syster och bror


• tagit igen förlorad sömn
• gått på bio med en annan matilda, baksmällan part 2
• levt med telefonen i örat
• brunchat med en annan matilda, coffee lounge (stamisar?)
• ätit jordgubbar
• tekalas med emma
• agerat chaufför
• ljugit
• återhämtat ännu mer förlorad sömn
• investerat i hostmedicin
• kikat klart på grey's season 4
• snackat skit
• ... och snackat ännu mer skit


har dessutom hunnit med att bete mig som ett as, med det får bli ett senare problem.
för just nu är jag otoligt nöjd med tillvaron, trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0