pass, pesetas, p-piller och piletter

egentligen väldigt impulsivt bestämde jag och matilda oss för att återuppleva lite minnen. visst hade vi pratat om det innan, men då var det liksom önsketänkande, kanske mest bara prat. i torsdags gick vi in på ticket, bara för att kolla ungefär vad det skulle kosta att åka till barcelona. checka läget. det slutade med två besök till, och igår bokade vi. som sagt, rätt impulsivt om man frågar mig. 29e augusti till 1a september blir vi borta. två matildor, ensamma i barcelona. ska bli så himla kul! åh vad jag vill att sommaren ska gå fort! sen måste vi planera, och packa. får heller inte glömma de fyra p:na - pass, pesetas (euro nu, jag vet!), p-piller och piletterna.

pic from last time, barcelona med älskade ifk gävle

Kommentarer
Postat av: matilda

du och jag + impulsivitet = en awesome weekend i barcelona.

åhåååå, förstår du vad jag längtar eller? :DDD

2011-06-21 @ 21:05:01
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0