logiskt tänkande

har mått piss hela veckan och bihåleont hur länge som helst. tar mig tid att ringa till hälsocentralen och förklarar mina "symtom"...

- tar du nässpray?
- hm, jaaa nezeril
- hur länge har du använt det?
- tjaaaa sen dagen innan balen så typ 24 dagar...
- det du upplever är abstinens, du har blivit beroende av nässpray!

jag känner mig inte alls chockad eftersom det står "får användas max tio dagar i följd" på förpackningen. frågar iallafall vad man ska göra för att bli av med detta nu då.

- jag skriver ut avamys till dig, det är en nässpray som du tar en gång om dagen...

älskar logiken. förutom det faktum att hon skrev ut en nässpray för att lindra mitt nässpraysberoende, så får jag fortsätta med nezeril ändå om det skulle kännas jättejobbigt utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0