life goes on, and it's only gonna make me strong,

sämst på att blogga, utan tvekan är det jag. har liksom inte haft ork att ta upp laptopen alls, utan skött allt via min kära iphone. vilken man såklart inte kan blogga från på ett vidare smidigt sätt (om inte appen lanserats än, vad vet jag?)
studentyran har lagt sig, och jag har för första gången på tre år faktiskt haft en veckas ledig, utan att ställa klockan en enda gång. utom igår då såklart då jag fick rycka in på majgårdens förskola kl 07.00. livet rullar på, jag hänger med mina fina vänner och umgås med min familj. grey's-mys med catrin, häng på järnvägsmuseet med bror, movienight med anders, reseplanering med matilda och hemmafest med emma och hennes jobbarkompisar. man är på topp, utan tvekan. nästa torsdag jobbar jag för att sedan få en liten extra lång helg, och veckan efter drar det igång på allvar. jobbar i stort sett hela juli tror jag. tills dess ska jag fortsätta bara vara, och ska mina dagar som dom kommer. ska bli bättre på att blogga, och framför allt på att lägga upp bilder. promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0