the scars from your love they leave me breathless

har haft en helt awesome helg. mys i fredags och partaj igår. jag hade jättekul när vi firade in elins 22årsdag, dock mådde jag rätt pissigt och hade jäkligt ont i magen hela kvällen! mindre bra. men jag hade inte varit ut sedan studenten så det var verkligen dags för dancing shoes on! slick i mitt hjärta. avslutade kvällen med cheeseburgare på en bänk på stortorget, och väl hemma blev jag sedan i princip vaggad till sömns över telefon. fin kväll.

mår mindre bra idag, fortfarande ont i magen. svårt att äta, men kan dö vad jag är sugen på maxmat! dra mig baklänges! kan lova att det blir kvällen kalori-intag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0