i don't care if you really care as long as you don't go.

har lite datortid nu om dagarna. sitter ju vid en och jobbar mellan 7.45 och 16-17 så jag känner inte riktigt för att slå på den här makapären när jag väl är hemma. men livet rullar på, mestadels på tomgång. jobbar stup i kvarten och sedan hänger jag med mina fina vänner. har inga roliga nyheter eller härligt skvaller, allt är bara precis som allt alltid har varit. jag har svårt att sitta still, och hatar en lördag utan planer. men det blir vad man gör det till. behöver nog lite egentid egentligen.

att blogga är ingenting som jag längre prioriterar, men det kommer att hända då och då. dessutom har jag en ny blogg på gång, mest med tanke på mina framtidsplaner, men jag släpper det när vi kommer lite närmare känner jag. just nu är allt så jäkla abstrakt. men ändå inte. mitt preliminära datum är typ, skitsnart. och jag får ont i magen. tänker därför passa på att njuta av att vara hemma lite till innan jag drar igång den karusellen.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Berättade du inte för någon att du skulle iväg? Eller ja jag förstår att du berätta, men inte här?

2012-02-10 @ 06:15:16
URL: http://josefineinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0