want you to make me feel like i'm the only girl in the world,

första dagen på min sista termin på borgarskolan. kan inte fatta att det faktiskt är slut med skola sen. åtminstone för ett tag. givetvis kommer jag att behöva plugga vidare, men då kommer jag ändå att på ett annat sätt läsa det jag vill och har valt själv. känns sjukt att veta att jag om ett halvår, precis på dagen, kommer att stå och hoppa (och förmodligen gråta) av lycka, och springa ut för att aldrig komma tillbaka. som jag längtar.

det blev ju då inte någon direkt mjukstart i skolan. har redovisning om romanen imorgon, inlämning av jämförande uppsats i religion på måndag, halvtidsredovisning av PA på måndag och en matteinlämning till onsdag. bra att jag varken börjat med religionen eller PA't... bara att bita i sura äpplet nu, komma igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0