vi behöver ingenting, vi kan starta på noll.

busy day. tiden räcker aldrig till... var iallafall och bowlade, vann på min bana helt random och jäkligt otippat. det var rätt nice. åkte till studio q sen där jag satt i fyra timmar och fixade naglarna. nja, det var ju gratis så visst, men fyra timmar var lite segt...
springa till bussen och in på sjukhuset, slänga i sig en macka, få akupunktur och sen springa tillbaka till busshållplatsen för att åka ner på stan och köpa ett par skor av matilda hammar. hem och laga mat, äta och iväg till zcorezone och fitness. nu försöker jag koncentrera mig på låtanalysen som ska redovisas imorgon. började nyss. det är något fel på mig... och svamlar gör jag. borde lägga fokus på att andas ist.

här är mina snygga prinskorvar till fingrar;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0