mitt tvåtusentio

okej, i brist på annat så gör jag som alla andra. kör på en "mitt 2010". listan har jag snott från matilda, men såg att även malin skrivit den. here we go;

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag åkte utomlands utan min familj, två gånger. gick på krogen lagligt, tog körkort och fick helt plötsligt köra bil utan mamma bredvid.

Har du några nyårslöften?
ja, har skrivit dem tidigare. bl.a. godisförbud, börja dansa, sluta slösa pengar.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.

Vilka länder besökte du?
england och frankrike(bild).


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
sjätte-nionde april, trettonde juni-fjärde juli och fjärde oktober(bild).


Vad var din största framgång 2010?
flög sex gånger och överlevde (dock med mindre panikattacker, men ändå).


Största misstaget?
anser inte att det är relevant att ta upp här.

Bästa köpet?
resan till london med emma.

Vad spenderade du mest pengar på?
shopping i london och nice, samt lite körkortsrelaterat.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
körkortet skänkte obeskrivlig glädje


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
alors on dance, the way you are, we speak no americano

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare än 2009, men ledsnare än åren före det

Vad önskar du att du gjort mer?
trotsat rädsla och tagit steget, i många olika situationer

Favoritprogram på TV?
gossip girl(bild) och desperate housewives


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
gymmade med pillan, gick i skolan, firades av släkt och vänner. firades på en fest på öster som för min del spårade rejält.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
leggings och transparant, (egentligen vad som helst utom jeans).

Den bästa nya personen du träffade?
håller med malin på denna, mina tre frankrikekamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0