sometimes i read you, other times i'm like; where are you on the page?

idag har jag;
♦ varit på sjukhuset där man hittat en muskel ur funktion som troligtvis orskar min huvudvärk
♦ helt tappat bort min förmåga att ordbajsa
♦ skrivit exams i engelska c
♦ ställt mig på vågen och upptäckt att jag gått ner i vikt sedan jag började zumba
♦ testat min blodgrupp på labben, och därför fått rediga nervryckningar i fingret
♦ försökt reda ut trasslet av känslor som förföljer mig

idag ska jag;
♦ försöka hitta motivation att kladda ner lite reflektioner i slutuppsatsen
♦ dansa/träna
♦ ägna några minuter åt sjukgympa
♦ klura ihop en lite nyare cd-skiva till bilen

idag har jag även hittat otroligt vackra bilder på min bror i min telefon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0