saw you turning to a ghost right in front of my eyes,

♥ det är fredag
♥ hela supertrion fick mvg i religionskunskap a
♥ jag fattar faktiskt matten
♥ sista pusselbiten är på plats och jag vet vad jag vill

det är mycket som ska firas ikväll! men det allra viktigaste anledningen till våran lyckade stämning inför en utekväll var att catrin har fixat körkortet!!! så himla kul och jag är så jäkla glad för hennes skull (har magkänsle-flashbacks från min egen uppkörning...). så nu ba kööö vi (sägs med stor inlevelse och jäkligt långt ö).


(sorgligt nog var detta den nyaste bilden jag hittade stumpan, så du får leva med den!)


Kommentarer
Postat av: catrin

du är bäst <3

2011-01-21 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0