nytt år, nya möjligheter

årets första inlägg. kan inte fatta att det är januari, jag hann ju inte ens med att smälta julen. tjugohundraelva, jag har ett himla fint år framför mig. förhoppningsvis bättre än de senare. vi tar studenten i år och allt vad det innebär; kryssning, 100-dagars, bal, barrunda, brännboll och utspring. och i slutet av året ska jag förverkliga min barndomsdröm. dessutom ska vi hinna med att fira pappa som fyller femtio, troligtvis på kreta.

och nyår då? ställde klockan tidigt och tog bilen till petra. i valbo åkte vi pulka och bastade och hade oss. hur kul som helst! hann bara hem och hämta sakerna inför kvällen innan jag knatade över till emma. fixade oss och hämtade jessi, sanna och sandra samt kinesmaten som vi firade in året med. vi spelade spel, åt gott och skålade. vid elva tiden vandrade vi hem till daniel där det skålades vid tolvslaget. jag hade himla roligt och knatade hemåt någon gång mellan tre och halv fyra. ett helt klart lyckat nyårsfirande!


bild snodd från facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0