nu kan det vara för sent, att säga som det är.

jag har haft en kanoneftermiddag i superfint sällskap. catrin var sugen på fika, så vi åkte hem till mig och fikade. och varje gång vi umgås inser jag att vi träffas allt för sällan utanför skolan! det var iallafall mycket uppskattat.

jag är i övrigt supertrött idag och skulle mer än gärna gå och lägga mig redan nu, men har lovat mig själv att åka och dansa, vilket jag planerar att hålla. annars har jag ingenting på schemat, inget plugg heller. hör och häpna liksom. tror att jag ska slå på 10 things i hate about you faktiskt. den är alltid lika bra, trots att jag kan alla repliker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

duuu, du som är rätt billig på att beställa hem kläder och sånt därnt. nästa gång du beställer från hm, kan inte du beställa sån där svart täcka-rumpan-kjol åt mig? :D du får ju pengar ofc.

känns lite onödigt att BARA beställa en sån liksom.. och jag hittar dom inte i stan längre! heheeee. pusss

2011-01-19 @ 22:14:37
Postat av: matilda

duuu, du som är rätt duktig på att beställa hem kläder och sånt därnt. nästa gång du beställer hem från hm, om du ska göra det ganska snart, kan inte du kanske beställa med en såndär svart täcka-rumpan-kjol åt mig? :D du får pengar såklart!

känns onödigt för mig att BARA beställa en sån, och jag hittar dom inte i stan längre. heheee. pusss

2011-01-19 @ 22:16:20
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0