it can only get better

på grund av någon jäkla bugg i iphones mjukvara försov jag mig rejält imorse. ungefär samtidigt som bussen jag skulle åkt med gick kom malin in och frågade om det inte var dags att vakna snart. och jo det var ju det. men alarmet hade inte gått. dumma dumma apple. blev tvungen att väcka mamma som fick skjutsa till jobbet. i panik insåg jag sen att jag tappat bort plånboken som jag var stupsäker på att jag tagit med mig. bra start på veckan...

dock har det bara gått bättre därifrån. hade klämt fast plånboken mellan bildörren och sätet, sen fick jag tag på en massagetid under lunchen och det har varit riktigt lugnt och skönt här på slottstorget idag. dagen kommer att sluta ännu bättre, med fint sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0