in a flash he was gone, it happened so soon

hade en himla rolig dag i skolan idag. (haha, kan man säga så?) religionen och engelskan var ju som de var, men idrotten var riktigt kul. och håltimmarna. hur som helst,
mötte upp mamma och catrin efter skolan och gick och kikade på balklänningar. hittade inte en enda som jag tyckte höll måttet. är det jag som är kräsen eller var alla som fanns så himla inte jag? det skulle iallafall komma in fler så jag får väl lugna mig antar jag.

zumba core-zone och zumba fitness på det. jag dör! tror inte att träningsvärk räcker som ord för att beskriva hur jag kommer att känna mig imorgon... dutti. nu tänkte jag poppa lite popcorn och kika på ncis. natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0