i'm so damn naive, i'll eat your words.

det har varit lite tight om tid senaste dagarna, vilket lett till att jag lagt bloggen åt sidan litegrann. igår har jag en superfin dag. skolan var ju inte allt för ansträngande och jag börjar äntligen känna av det här med att trean ska vara lugnare än tvåan (om än ytterst lite). sedan plockade jag upp matilda och spenderade hela eftermiddagen/kvällen i hennes sällskap.



vi är sämst på att ses, men som jag sa till henne igår, så känns det ändå himla skönt att allt är precis som vanligt även om vi inte umgåtts på typ en månad? himla trevligt hade vi iallafall. köpis, god mat, massa prat och filmen var jättebra, superfin. lätt värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0