i'd rather hurt than feel nothing at all

ser inget ljus i tunneln ikväll. uppsatsen måste in imorgon och jag kan ändå inte motivera mig till att skriva den. för ärligt talat, hur intresserad är jag egentligen av att jämföra islam och hinduism? just det, inte alls. kommer ingen vart trots att jag mer eller mindre haft hela dagen på mig. istället har jag legat i sängen och kollat på hur aidan friar till carrie, när miranda blir på smällen, samantha börjar grina och charlotte pratar kinesiska. och det bidrog till vadå? ingenting. jag suger.

drog till zenzen och körde fitness a lá elvis istället. endorfinkick i all ära, jag vill ändå inte plugga.
(jag suger)². hejdå. 



i wonder if i ever cross your mind?
for me it happens all the time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0