half of my heart's got a real good imagination, half of my heart's got you.

hade en jättetrevlig kväll igår med god mat och utomordentligt sällskap. det var supermysigt på alla nivåer tills vi kom till old saints och jag blev dränkt i öl. en olycka såklart, men jag tål inte öl. lukten är motbjudande och satt i mina kläder. tappade partymode helt och blev hämtad av daniel. lifesaver. tråkigt avslut på en superbra kväll och jag kände mig himla lam som drog, men jag ville liksom inte göra annat än duscha. dessutom kom finnen som mer eller mindre friade till sanna och döpte sig själv till "min älskling" på min telefon, så det kändes som att det var dags att åka hem och gömma sig.



idag har jag inte gjort särskilt många rätt. sitter och skäms över att bokanalysen med deadline på julafton fortfarande inte är inskickad trots att den ska redovisas på tisdag. har nyss läst ut boken iallafall, så nu är det väl bara att sätta fart antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0