du är svår att leva utan, jag är svår att leva med.

efter e sväng på stan med petra kom jag hem ett par skinnleggings rikare. och 74 kronor fattigare (70% off). lätt värt. det var nog mitt första reafynd i hela mitt liv.
nu sitter jag med något som kan jämföras med typ panikångest. min slutuppsats i religionskunskap a. tänker så att det knakar i käkarna och jag fick peta i bettskenan för att försöka lätta på spänningshuvudvärken. uppsatsen måste vara inne på måndagkväll och jag har precis börjat. har ca 2,5 timme på mig innan jag ska iväg sen.

hockey med mamma och pappa står på schemat, och jag är inte alls taggad. men det hinner väl komma. förra gången såg det ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0