att leka med eld

jag suger. dels på att blogga och dels för att jag borde ha pluggat matte c som en galning idag. dessvärre har jag inte ens öppnat boken. jag har helt enkelt haft annat för mig. direkt efter skolan drog jag på möte med en fokusgrupp för stadsbussarna. jäkligt intressant och många aha-upplevelser. ska ventilera lite åsikter med bussarnas vd, informationschef och platschef. som tack för hjälpen får man fika och biobiljetter. rätt nice deal!

blev middag på stan med mamma och malin sedan. därefter har jag pysslat med lite random här hemma. allt utom det jag borde gjort, dvs beräkna gränsvärden, derivata och undersöka intervall i grafer.

och imorgon blir minst lika stressig som idag. får se om jag hinner slänga in någon mening här då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0