wish you'd just freak out,

dags att vakna ur koman nu kanske? har spenderat mestadels av dagen i sängen. dock med avbrott för en löprunda och en tripp till ica. mår inte alls så dåligt som jag borde göra, utan är mest jäkligt trött. 100dagars var ett fail. ett enda stort fail, så hur fan tänkte dom? kände ett stort fett "man kan inte riktigt komma in alltså, det är mest en lång kö" för att sen omvandlas till typ "om jag kommer in, vi kom fan knappt ut". två skapligt trötta brudar drog assen till donken ist där vi avslutade våran kväll. har fyra bilder från förfesten, men med tanke på skicket på dessa tror jag att jag sparar dem till senare tillfälle....

kvällens största fail var ju ändå att det var 118 dagar kvar till studenten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0