sunday, bloody sunday

jag har haft världens finaste helg, med otroligt fina människor. fredagen spenderades som sagt hos petra där vi käkade tacos, snackade skit och hade allmänt trevligt. slog klackarna i taket på goya och avslutade med en promenad hem från kaveldun i 27 minusgrader. tog två timmar, och fyra svängar i mikron för vetekudden, innan jag slutade skaka och började få tillbaka känseln fötterna. i övrigt finns det inget att klaga på.

stan med syster igår, sedan fika med emma på wayne's. snackade skit, åkte hem till emmis och kikade på film. båda somnade och vaknade av eftertexterna. körde i driven på max innan jag fick skjuts hem till dörren.

idag har jag storstädat, och kört järnet på zenzen. pilar hade passet, vilket betyder ännu mer shake än vanligt. kommer ha fet träningsvärk imorgon. nu blir det plugg och en kopp te innan jag kryper till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0