jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav.

nä men jag tycker att det är helt okej med en så pass jobbig idrottslektion att man inte kan sluta skaka i händerna och eftersvettas i flera timmar (spid i mitt ♥). älskar också att det inte fanns någon dörr till omkläningsrummet. och att man fick sår/märken efter boxningshandskarna. men annars var det rätt kul med boxning. och catrin fick in ett fullträff rätt på näsan. det var kul. och smärtsamt.

är trött och har huvudvärk idag, detta (och idrottslektionen) till trots tänker jag faktiskt dra mig ner till zenzen för core och fitness. väntar bara på att klockan ska gå. kanske att man ska plugga lite inför provet på onsdag medan man väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0