it's good to be home again, it's good to feel the rain

har mer eller mindre övergivit er trogna och tappra läsare. anledningen är rätt simpel. jag har tröttnat. det finns lite nytt på g, men det får vänta tills det blir fint och känns klart.
kom i vilket fall som helst hem från en veckas semester på kreta, inatt vid 3-tiden. vanlig gå-hem-från-krogen-tid, men ack så trött jag var. så jag stupade i säng, min egen älskade säng, och sov som en stock.

imorgon är det två veckor kvar tills jag pyser till barcelona med en utav mina allra käraste vänner. samtidigt är det fyra veckor tills jag ska infinna mig på en inledningskurs till mitt kommande jobb. spännande! har lite second thoughts om det och ont i magen och allt sånt, så jag kommer att fortsätta förtränga detta till max, tills det känns mer konkret. tills vidare kommer jag att njuta av fyra veckor semester, leva för dagen och bara vara. jag kan behöva det! har mycket att stå i och se fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0