people are gonna talk whether you're doing bad or good.

det är ta mig tusan tid för mig att införa ett köpstop. endast planerade inköp får genomföras, alternativt saker jag kommer på att jag verkligen behöver. jag måste först och främst lära mig att sluta beställa grejer. får minst ett paket i månaden från H&M, och en lika fin räkning varje gång. jag behöver inte längre visa leg när jag hämtar ut det. gått överstyr kanske?

jag såg att ett paket är på packning nu, sedan väntar jag på träningskläder och en bikini, samt två klänningar från asos. sedan tog jag tummen ur förra veckan och valde min julklapp från jobbet, så nästa fredag kommer även den. plus att jag har planerat att köpa lite saker på ikea, good for furture liksom. (tyckte det va lite, men såg nu hur mycket det där egentligen är...) men ok, sen är det stop! kommer jag fixa det här?! catrin vad säger du? april ut, från och med idag. herre, kommer bli så in i helvete svårt...

Kommentarer
Postat av: catrin

hahaha jag är fan tveksam asså ... ;)

2011-04-01 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0