come on and capture me, then set me free.

jag har söndag idag, och jag hade lördag igår, eftersom jag var ut i torsdags och alltså hade fredag då.
rätt simpelt egentligen. jag tänkte iallafall ägna mig åt den vanliga söndagssysslan idag, och plugga.
har rätt mycket som ska göras så det är lika bra att ta tummen ur. 

ska vara klart innan helgen är slut:
♦ cause and effect essay
♦ religionsuppsats
♦ natur-/svenskauppsats
♦ english report
♦ translation

ska påbörjas/fortsättas med
projektarbete
♦ plugga inför religionsprov

fin lördag va? tveksam till om jag fixar detta, men man måste sätta upp mål. detta ska alltså siktas mot,
och om jag lyckas kommer 350 kilo trilla av mina axlar bara sådär. och jag kommer äntligen hinna pusta
ut lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0