jag kan ha glömt din vaksamhet,

mår fortfarande fasligt dåligt. tror att jag kan vara magsjuk. inte alls särskilt trevligt. extrem huvudvärk har jag också. sängläge hela dagen idag, tvn står på, och skolböckerna ligger bredvid. men sjukdom är en giltlig anledning att avstå va? möjligtvis att det blir lite teori senare mot kvällen. time will tell. skulle behöva städa också, men får se if i orkar. krya på mig.

tänkte också bara slänga in att filmen i rymden finns inga känslor var otroligt underhållande. vilken jäkla stjärna han är bill skarsgård! himla mysig film alltså. se den om ni inte redan gjort det!

"det gäller bara att hitta någon att ersätta honom med, som en ekvation där du räknat fel"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0