reason will not lead to solution, i will end up lost in confusion.

nu har jag gjort mitt. för första gången i mitt hittills 18åriga liv har jag faktiskt påverkat något. jag har, som resten av sveriges befolkning ungefär, röstat i rikdagsvalet. sen är det bara att hålla tummarna för att det går som jag (och pappa) vill.

strax ska jag åka och handla lite mellanmål till senare idag. om ca en timme pyser jag till brynäsvallen där bussen mot västerås väntar. ska följa med och kolla på våran seriefinal, önska att jag kunde få spela och hoppas att vi vinner. större delen av dagen blir spenderad i en buss, så jag passar på att ta med mig lite plugg och teoriboken. måste ta tag i det där på riktigt nu. ha en fin söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0