now my life has changed and i'm not so self assured.

fullt upp idag. stan först, där vi stötte på ett gäng brynäsare. gissa vem som hade världens lyckligaste lillebror?

svedberg, silverberg, kahnberg, wille och bjurling. (tror att ordningen stämmer...)
med på bilden är också sam och dylan.


hem och vända, ner på stan för att fira faster. blev käk på helt enkelt. underbart god pepparlax, ät den nästa gång ni åker dit. gick hem till anne sen ett tag, men eftersom jag inte mår särskilt bra avbröt jag kvällen och åkte hem. jag ska ha filmgos med emma ist. hon dyker upp här snart.


outfit of the day. vart sakerna kommer ifrån struntar väl ni i förstår jag.
hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0