it should be easy, well it never is with you.

vill inte fatta att det är september... det händer himla mycket just nu och tiden bara springer ifrån mig. jag tyckte att det var himla nyss som skolavslutningen och frankrikeresan stundade. så nervös som jag var, så förväntansfull. nu går vi in i min gråmånad. september och oktober som jag alltid hatar. mina mörka månader. jag ska verkligen se till att göra det bästa av situationen och hålla humöret uppe nu alltså. kämpa på liksom. för just nu är livet verkligen jäkligt bra. precis som det ska vara, och jag älskar det. huvudvärken verkar kunna lösas rätt snart, skolan känns bra (matte c går faktiskt bra!!!), och jag har fått tid för bedömning av foten 14e. life is good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0