i'm walking on sunshine, and it's time to feel good.

idag har varit en riktigt bra dag. en riktigt bra dag.
kort skoldag, mössprovning, jobb efter och spel hos petra. mycket goda skratt och jag är verkligen glad att jag har så fina människor att umgås med. kvällens räddning blev hämtningen, då nån jävel bestämde sig för att spy ohejdat på bussen. luktade fan och jag hoppade av vid scandic och gick in mot borgis där grannen min hämtade upp mig och skjutsade mig hem. värdefullt. lovade att åtgälda det när jag fått mitt eget körkort, vilket förhoppningsvis sker innan årets slut. jag och sophie skakade hand på innan oktorber är över, men vi får helt enkelt se. det var ett jäkla tjat på mig nu känner jag... lovar att inte nämna ordet körkort för än jag tagit det. förutom för att självklart ev gratulera någon annan. deal?
nu - sängen + satc. natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0