i was just a fool, playing by the rules.

igår var en dag utan blogglust. det blir ingen operation på sophiahemmet ändå. för fotkirurgin där är tydligen privatägd och saknar landstingsavtal och därför vill inte landstinget betala för en operation. kan bli uppsala nu, vem vet? inte jag iallafall...

idag har dock varit en bra dag. mucho bra. inget särskilt egentligen. svängde förbi jobbet och skulle prata med gun, och hamnade i fikarummet på lite fredagsmys. jättegod äppelkaka!
ikväll är jag träningsledig igen, och eftersom jag är trött som stryk så kommer jag att stanna hemma, mysa med la famiglia och lägga mig tidigt. har ändå träning imorgonbitti. nu ska jag lägga mig och bläddra i nya solotidningen. stort fredagsplus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0