hey you the one outside, are you ever gonna get in?

ibland dimper det ner bra mycket skit i postlådan, och idag var en sån dag. så här kommer mitt enda (och sista?) inlägg om poliktik...


sverigedemokraterna... det enda som jag faktiskt kopplar ihop med detta parti är främlingsfientlighet. så
varför skulle jag vilja gå med i deras ungdomsförbund? jag ser inte något problem i arbetskraftsinvandring,
och vad är det som säger att dessa jobb skulle gå till oss unga som dom så brett lovar? det enda jag har
att säga om valet hittills är att jag inte riktigt vet vad jag ska rösta på än.
däremot vet jag vad jag inte ska rösta på.

politik åsido så kommer det ju faktiskt trevligare saker på lådan också med jämna mellanrum.

H&M i mitt hjärta alltså. är det ens möjligt att inte tycka om H&M?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0