can you ever really forgive, if you can't forget?

tränade med david idag, gick förvånansvärt bra och jag fick jättemånga bra övningar. nu har jag så jag klarar mig känner jag. det där med operationen verkar ändå lösa sig, har fått en specialvårdsremiss idag så det ska gå fint. finns tid om fyra veckor, wihooo. happy.

ligger i soffan nu, latar mig en stund innan jag ska ta itu med filosofin. vädret utanför här på ängsullsvägen har fått fnatt. solen skiner men regnet vräker ner, vad är det liksom?


är träningsledig ikväll så jag ska passa på och njuta av det, samt plugga som sagt.
btw, fick utökat studieschema! engelska c, på polhem.... haha, alltså, orkar man gå dit varje måndag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0