can we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars?

hade mössprovning idag, så jäkla nice och så himla nöjd med min studentmössa. dock är jag inte så himla nöjd med priset. hur kan en mössa och ett champagneglas kosta 879 kronor? det är sinnes, i princip varenda detalj kostade. får flörta in mig hos pappa.


bjuder på den... provexemplar.

min mössa går i idrottsprogrammets färg; ljusblått band och sten. jäkligt nice. längtar som tusan. 280 dagar kvar..

är på jobbet nu och tänkte jobba men jag var stupis på att klockan var två när jag kom hit, vilket den inte var. var jätteförtidig så nu smet jag in till datakillarna där jag sitter och pluggar undan lite tills jag ska flytta ut och börja jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0