you're gonna run, gonna scream, gonna crawl round on your knees.

jag hade en jättemysig fredagskväll igår tillsammans med mina fransyskor (nå ja, dom är ju helt och hållet svenska egentligen, men jag lärde ju känna dem i frankrike). vi kikade som planerat på idol, och pratade en hel massa om studenten osv. en helt förträfflig kväll!

idag å andra sidan har varit mindre kul. jag kan inte sätta fingret riktigt på vad som är fel, men jag mår inte bra alls. antingen börjar jag bli förkyld, eller så är det samma gamla vanliga karusell som drar igång igen. hoppas på det förstnämnda men ska för säkerhets skull ringa sjukhuset igen på måndag. skulle behöva det där kommande lovet så badly just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0