you are my sunshine, my only sunshine.

den här ungen är nog den bästa jag vet, för det mesta. och för det mesta är han rätt smart. och ibland inte.


imorse fick han för sig att han skulle raka sig "lika pappa", och skar sig ju givetvis så att blodet har runnit ett ex antal timmar. efter mycket motstånd fick jag dit ett plåster. vackert va?

men idag var nog inte riktigt min dag. min telefon är nu typ låst för all trafik... jag har saldospärr på den, vilken jag nu tydligen har överskridit (vilket inte ens ska vara möjligt?), men grejen är ju den att det ska nollställas den 14e. ofta jag har ringt för tvåhundra spänn sen i fredags!? jag har ju knappt ringt till nån över huvudtaget, och smsen ska ju vara gratis?! jävla tele2, och jävla skit att dom alltid ska krångla efter kundtjänsts öppettider!!!!!! jag har damp, ja... SKIT!

nu ska jag låsa in mig på rummet och koppla upp mig mot internetmötet ang mitt kommande äventyr i usa om ett år. ska bli intressant. hoppas på större framgång där...


updt:
ååååhå nej, för inte fan gick det bättre där inte. hade förväxlat tiden en timme vilket resulterade i att jag missade hela presentationen och endast fick höra svar på chatfrågor. skitbra gjort matilda, verkligen super. nu ska jag gräva ner mig och hoppas på att imorgon går otroligt mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0