let's jump of skyhigh buildings, let's believe that we can fly.

idag har varit rätt fartfylld må jag säga. har hunnit med både det ena och det tredje. fyndat ett par skor på second hand, städat ur friggen, köpis och ikea, kört hur mycket bil som helst och däremellan klämt in lite teoriplugg.
tycker dessutom att jag bör få ett par vuxen poäng för att jag för mina egna pengar inhandlade orkidéer och underlakan.

ikväll händer absolut ingenting, och för första gången på länge gör det mig verkligen ingenting. är dock lite sugen på biomys, men jag är på tok för lat för att ta initiativ till sådant. så om inget annat erbjudande dyker upp tänker jag slå ner rumpan i soffan, next to papi, och kolla på brynäsmatchen. ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0