saturday, october 16th.

yesterdays;
+ för stämningen
+ för rosa rummet
+ för taxfree
+ för att jag hittade pengar
+ för skjuts hem
+ för takida, eller hur petra? ;D
- för ett väldigt förkylt uppvaknande imorse,
- för att jag då till min förfäran upptäckte att halva knappsatsen på mobilen bestämt sig för att gå i graven

dagens to-do-list bestod av pluggeri, vilket självklart inte genomfördes. istället låg jag mer eller mindre i sängen tills klockan slog åtta och jag åkte hem till emma. googlade även av diverse anledningar "balklänning" och jag har verkligen hittat klänningen med stort K. ca två och ett halvt tusen kostar den, vilket jag inte tycker är så farligt. assnyggt skuren rygg vilket har varit det enda jag haft som krav. det finns dock ett litet problem...
klänningen är vit. kan man vara vit på balen? (seriöst rådfrågande)

ja jag vet, det är sinnes att jag ens har letat, men har man ett lite smått kontrollbehov så är sånt här skönt att ha klart innan alla andra ska börja fundera. så därför har jag redan smink, frisyr och naglar preliminärt bokat. allt jag behöver göra är att bekräfta datumet sen. det som återstår sen är ju skor, smycken och en eventuell kavaljer. men det tänker jag nog avvakta med tills vidare...

Kommentarer
Postat av: elinpeliiiin

jag tycker du kan ha en vit klänning, åh vill se! :D blir jätte snyggt till ditt bruna hår :)

2010-10-17 @ 15:48:52
URL: http://elinbrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
kom ihåg mig?

e-postadress: (publiceras ej)

har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0